ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΥ ΖΗΝ

Αρμονία - Ισορροπία - Συνεισφορά

“ΑΡΜΟΝΙΑ” - Πρoγραμμα Ευεξιας Εργαζομενων

ΑΡΜΟΝΙΑ
Σε ένα διαρκώς απαιτητικό και μεταβαλλόμενο εργασιακό περιβάλλον η παροχή υποστήριξης στους εργαζόμενους για την βελτίωση της σωματικής και ψυχικής τους υγείας, συμβάλει ουσιαστικά στην αύξηση της παραγωγικότητας, της αφοσίωσης και της δέσμευσης τους. Το νέο πρόγραμμα ευεξίας εργαζομένων “ΑΡΜΟΝΙΑ” είναι ένα ευέλικτο πρόγραμμα που διαμορφώνεται κάθε φορά αποκλειστικά στις παρούσες ανάγκες της δικής σας επιχείρησης σύμφωνα με την ιστορία της μέχρι σήμερα, αλλά και το όραμα και τις αξίες για το αύριο. Σκοπός του προγράμματος είναι η προαγωγή της σωματικής και ψυχικής υγείας των εργαζομένων. Επιμέρους στόχοι είναι:
  • η ανάπτυξη της ψυχικής ανθεκτικότητας
  • η αποτελεσματικότερη διαχείριση του άγχους
  • η απόκτηση συνηθειών που προωθούν την ευεξία σε επίπεδο σωματικό, νοητικό, συναισθηματικό επίπεδο
  • η αποτοξίνωση από αρνητικές τροφές, σκέψεις και συναισθήματα
Το πρόγραμμα στηρίζεται σε 3 πυλώνες:
ΑΡΜΟΝΙΑ
ΑΡΜΟΝΙΑ
Πώς υλοποιείται;
Η υλοποίηση του προγράμματος γίνεται μέσα από ομαδικά βιωματικά εργαστήρια ή και ατομικές συναντήσεις. Ο τρόπος και η συχνότητα διεξαγωγής είναι:
  • ανά περίπτωση
  • σε προγραμματισμένο χρόνο σε εβδομαδιαία/15μερη/μηνιαία βάση στους χώρους της εταιρείας σας
  • ως μέρος των εταιρικών εκδηλώσεων που οργανώνετε για το προσωπικό σας.
Τι περιλαμβάνει;
Πιο συγκεκριμένα, ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε εταιρείας γίνονται:
  • Βιωματικά Εργαστήρια
    Εντός ή εκτός εταιρείας οργανώνουμε βιωματικά εργαστήρια μιας ημέρας ή ενός θεματικού κύκλου με τακτικές συναντήσεις. Ο αριθμός των συμμετεχόντων καθορίζεται ανάλογα με το στόχο του εργαστηρίου και τη μεθοδολογία που θα επιλεγεί. Ενδεικτικά θεματικά βιωματικά εργαστήρια μπορούν να αφορούν διαχείριση άγχους, επικοινωνία, διαχείριση αρνητικών συναισθημάτων κ.α
  • Διαλέξεις
    Βασισμένες σε συγκεκριμένη θεματολογία κάθε φορά. Γίνεται ένας κύκλος διαλέξεων για όλο το προσωπικό ή με προαιρετική συμμετοχή.
  • Ατομικές συναντήσεις
    Σαν παράλληλη δράση του προγράμματος δίνεται η δυνατότητα στους συμμετέχοντες να κάνουν ένα συγκεκριμένο αριθμό συναντήσεων με εξειδικευμένο επαγγελματία της ομάδας μας.
    Επιπλέον, Εργασιακός Ψυχολόγος μπορεί να έχει τακτική παρουσία στην εταιρεία σε 15μερη ή μηνιαία βάση προκειμένου να κάνει ατομικές συναντήσεις με τους εργαζόμενους καλύπτοντας θέματα που αφορούν σε δυσκολίες στην επαγγελματική ή/και προσωπική τους ζωή.
  • Ειδικές εκδηλώσεις
    Στο πλαίσιο εταιρικών εκδηλώσεων (συνέδρια, εκδρομές κ.α) συμπεριλαμβάνουμε δράσεις ευεξίας (παιχνίδια, βιωματικά εργαστήρια).
  • Ειδικά προγράμματα επικοινωνίας μέσα στους χώρους της εταιρείας
    Με επιλογή στοχευμένων μηνυμάτων γίνονται καμπάνιες σε ετήσια ή μηνιαία βάση οι οποίες συνοδεύονται από αφίσες, αυτοκόλλητα, συμβολικά αντικείμενα.
  • Newsletter Ευεξίας
    Σε τακτική βάση (κάθε 1 ή 2 ή 3 μήνες) γίνεται αποστολή ενός Newsletter ευεξίας με επιλεγμένη θεματολογία.
Ποιά τα οφέλη
για την εταιρεία;
  • Προσφέρει μια σύγχρονη παροχή σε εργαζόμενους που κάνει ανταγωνιστικότερη την εταιρεία για την προσέλκυση ταλέντων
  • Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δράσεις που ενδυναμώνουν, εμψυχώνουν και κινητοποιούν το προσωπικό
  • Αυξάνεται η αφοσίωση και η δέσμευση των εργαζομένων
Ποιά τα οφέλη
για τους
εργαζόμενους;
  • Αποκτούν δεξιότητες για να διαχειριστούν αποτελεσματικότερα το εργασιακό άγχος και τις αλλαγές
  • Αυξάνουν την παραγωγικότητα και τη δημιουργικότητά τους
  • Αναπτύσσουν την ψυχική τους ανθεκτικότητα στην αντιμετώπιση προσωπικών και επαγγελματικών κρίσεων
Γιατί να
συνεργαστείτε
μαζί μας;
  • Διαθέτουμε εμπειρία στο αντικείμενο και στο χώρο των επιχειρήσεων
  • Χρησιμοποιούμε μια ολιστική προσέγγιση
  • Είμαστε εξειδικευμένοι επαγγελματίες
  • Αντιμετωπίζουμε με Υπευθυνότητα και Συνέπεια τους συνεργάτες μας

ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ - Προγραμμα Διαχειρισης Αλλαγων και Κρισεων Προσωπικης και Επαγγελματικης Ζωης

ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ
Η διαχείριση των αλλαγων είναι μια δεξιότητα που χρειάζεται να αναπτύξουμε όλοι μας σε μια περίοδο που το μόνο σταθερό είναι η αλλαγή γιατί όλα τα άλλα ..αλλάζουν. Πολλές φορές οι μηχανισμοί που έχουμε για να διαχειριστούεμ τις αλλαγές δεν επαρκούν και τότε βιώνουμε κρίσεις. Οι κρίσεις αυτές επηρεάζουν τη σκέψη, τα συναισθήματα, τη συμπεριφορά μας ακόμα και το σώμα μας.

Το νέο πρόγραμμα “ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ” στοχεύει στην παροχή στήριξης στους εργαζόμενους για να βιώσουν και να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικότερα τις κρίσεις και μεταβάσεις στη ζωή τους τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο. Αλλωστε η προσωπικη και επαγγελματικη ζωή είναι δύο κύκλοι ομόκεντροι με κέντρο το ίδιο το άτομο.

Επιμέρους στόχοι είναι:
  • η ανάπτυξη της ψυχικής ανθεκτικότητας των εργαζομένων
  • η αποτελεσματικότερη διαχείριση των αλλαγών σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο
  • η στήριξη των ατόμων που βιώνουν σημαντικές κρίσεις (απώλεια, ασθένεια, απόλυση, πένθος, διαζύγιο)
Το πρόγραμμα στηρίζεται σε 5 άξονες:
ΑΡΜΟΝΙΑ
Πώς υλοποιείται;
Η υλοποίηση του προγράμματος γίνεται μέσα από ομαδικά βιωματικά εργαστήρια ή και ατομικές συναντήσεις.

Ο τρόπος και η συχνότητα διεξαγωγής είναι:
  • ανά περίπτωση
  • σε προγραμματισμένο χρόνο σε 15μερη/μηνιαία βάση στους χώρους της εταιρείας σας με ατομικές συναντήσεις των εργαζομένων με εξειδικευμένο εργασιακό ψυχολόγο
Τι περιλαμβάνει;
Πιο συγκεκριμένα, ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε εταιρείας γίνονται:
  • Βιωματικά Εργαστήρια
    Εντός ή εκτός εταιρείας οργανώνουμε βιωματικά εργαστήρια μιας ημέρας ή ενός θεματικού κύκλου με τακτικές συναντήσεις. Ο αριθμός των συμμετεχόντων καθορίζεται ανάλογα με το στόχο του εργαστηρίου και τη μεθοδολογία που θα επιλεγεί. Ενδεικτικά θεματικά βιωματικά εργαστήρια μπορούν να αφορούν διαχείριση αλλαγών, κρίσεων και μεταβάσεων.
  • Ατομικές συναντήσεις
    Σαν παροχή της εταιρείας Εργασιακός Ψυχολόγος μπορεί να έχει τακτική παρουσία στην εταιρεία σε 15μερη ή μηνιαία βάση προκειμένου να κάνει ατομικές συναντήσεις με τους εργαζόμενους καλύπτοντας θέματα που αφορούν σε δυσκολίες στην επαγγελματική ή/και προσωπική τους ζωή.
Ποιά τα οφέλη
για την εταιρεία;
  • Προσφέρει μια σύγχρονη παροχή σε εργαζόμενους που κάνει ανταγωνιστικότερη την εταιρεία για την προσέλκυση ταλέντων
  • Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δράσεις που ενδυναμώνουν, εμψυχώνουν και κινητοποιούν το προσωπικό
  • Οι εργαζόμενοι νιώθουν οτι η εταιρεία τους υποστηρίζει στις δύσκολες στιγμές που αντιμετωπίζουν
  • Καλύτερη διαχείριση των αλλαγών που βιώνουν οι εργαζόμενοι σημαίναι μείωση των συγκρούσεων και αύξηση της απόδοσης
Ποιά τα οφέλη
για τους
εργαζόμενους;
  • Αποκτούν δεξιότητες για να διαχειριστούν αποτελεσματικότερα τις αλλαγές και τις κρίσεις που βιώνουν
  • Αυξάνουν την παραγωγικότητα και τη δημιουργικότητά τους
  • Αναπτύσσουν την ψυχική τους ανθεκτικότητα στην αντιμετώπιση προσωπικών και επαγγελματικών κρίσεων
Γιατί να
συνεργαστείτε
μαζί μας;
  • Διαθέτουμε εμπειρία στο αντικείμενο και στο χώρο των επιχειρήσεων
  • Χρησιμοποιούμε μια ολιστική προσέγγιση
  • Είμαστε εξειδικευμένοι επαγγελματίες
  • Αντιμετωπίζουμε με Υπευθυνότητα και Συνέπεια τους συνεργάτες μας
Το πρόγραμμα “Ισορροπία” μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες σας και να διαμορφωθεί σε περιεχόμενο και διάρκεια ανάλογα με το στόχο που έχει κάθε φορά η εταιρεία.
Αξιοποιώντας εργαλεία από τη θετική ψυχολογία, τη ψυχοθεραπεία Gestalt αλλά και άλλες κατευθύνσεις εστιάζουμε στη βιωματική εμπειρία των ατόμων κάτι που τα κινητοποιεί πιο βαθιά για δράση και αλλαγή τόσο σε νοητικό όσο και σε συναισθηματικό επίπεδο.
Για την υλοποίηση του προγράμματος τη συνολική ευθύνη και το συντονισμό έχει η Ελισάβετ Γεωργίου, Εργασιακή Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπεύτρια Διευθύντρια του Κέντρου BeYourself και στα ειδικά θέματα συνεργάζονται εξειδικευμένοι επαγγελματίες (γιατρός εργασίας, διατροφολόγος, ρεφλεξολόγος, γυμναστής, δάσκαλος yoga).

ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ - Προγραμμα Κοινωνικης Συνεισφορας Εταιρειων & Εργαζομενων

ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
Η κοινωνική συνεισφορά, μέσω προγραμμάτων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης για της επιχειρήσεις και μέσω του εθελοντισμού για τα άτομα, αποτελεί μια σταθερή αξία στην κοινωνική ζωή όλων μας.

Το “BeYourself” είναι μια ολιστική προσέγγιση για μια καλύτερη ζωή. Στη φιλοσοφία αυτή ο κοινωνικός αντίκτυπος των δράσεων μας είναι εξίσου σημαντικός με την προσωπική μας ανάπτυξη.

Το νέο πρόγραμμα “ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ” στοχεύει στην κινητοποίηση των επιχειρήσεων και τη διασύνδεσή τους με ΜΚΟ και τοπικές κοινότητες καθώς και στην ενεργοποίηση της εθελοντικής δράσης των εργαζομένων ώστε να βιώσουν τον εθελοντισμό σαν εμπειρία ζωής.

Το πρόγραμμα στηρίζεται στους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης του ΟΗΕ που ψηφίστηκαν το 2015 από 193 χώρες.
ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
Τι αναλαμβάνουμε;
Στο BeYourself αναλαμβάνουμε το σχεδιασμό και την υλοποίηση έργων σχετικών με
  • προγράμματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που αφορούν κοινωνικά και εργασιακά θέματα
  • προγράμματα εθελοντισμού των εργαζομένων μιας επιχείρησης που θέλει να προάγει την αξία της συνεισφοράς στους εργαζόμενούς της
Τι παρέχουμε;
Πιο συγκεκριμένα, ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε εταιρείας παρέχουμε:
  • Διασύνδεση με τοπικές κοινότητες για την ανάπτυξη έργων που θα οφελήσουν τους κατοίκους
  • Διασύνδεση με ΜΚΟ για την υλοποίηση συγκεκριμένων δράσεων που προωθούν το έργο τους
  • Εθελοντικές δράσεις με τη συμμετοχή των εργαζομένων και την καθοδήγηση τους ώστε να κατανοήσουν και να βιώσουν τη σημαντικότητα της προσφοράς τους και να γίνουν πολλαπλασιαστές των κοινωνικών μηνυμάτων που προάγει ο κάθε φορέας
Ποιά τα οφέλη
για την εταιρεία;
  • Δημιουργεί ένα καλό όνομα για την εταιρεία κάτι που αναβαθμίζει την εκτίμηση των καταναλωτών αλλά και τις προτιμήσεις των εργαζομένων ως ένα εργοδότη που θα ήθελαν να εργαστούν
  • Συμμετέχει ενεργά στην βελτίωση της ποιότητας ζωής πολιτών τόσο των καταναλωτών όσο και των εργαζομένων
  • Αποτελεί έναν εργοδότη που οι εργαζόμενοι νιώθουν περιφάνεια
  • Αυξάνει την κινητοποίηση των εργαζομένων παρέχοντας ηθικά κίνητρα
Ποιά τα οφέλη
για τους
εργαζόμενους;
  • Αποκτούν εμπειρίες μέσω της εθελοντικής εργασίας σημαντικές για τη ζωή τους
  • Γίνονται κοινωνικά ενεργοί πολίτες
  • Νιώθουν περηφάνια για τον εργοδότη τους
Γιατί να
συνεργαστείτε
μαζί μας;
  • Διαθέτουμε εμπειρία στο αντικείμενο και στο χώρο του εθελοντισμού και των ΜΚΟ
  • Μετατρέπουμε την εθελοντική δράση των εργαζομένων σε ένα σημαντικό βίωμα και οχι μια απλή διεκπεραίωση
  • Υποστηρίξουμε με Υπευθυνότητα και Συνέπεια τις κοινωνικές δράσεις
Το πρόγραμμα “Συνεισφορά” μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες σας και να διαμορφωθεί σε περιεχόμενο και διάρκεια ανάλογα με το στόχο που έχει κάθε φορά η εταιρεία.

Για την υλοποίηση του προγράμματος τη συνολική ευθύνη και το συντονισμό έχει η Ελισάβετ Γεωργίου, Εργασιακή Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπεύτρια Διευθύντρια του Κέντρου BeYourselfκαι στα ειδικά θέματα συνεργάζονται εξειδικευμένοι επαγγελματίες.

Thank You - Προγραμμα Διαχειρισης Κρισης, Προληψης & Αντιμετωπισης Burnout

Thank You
Κινητοποιημένοι από όσα συμβαίνουν γύρω μας και με υψηλό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, σχεδιάσαμε το πρόγραμμα “Thank Υou”.

Επιθυμία μας είναι να εκφράσουμε έμπρακτα την ευγνωμοσύνη μας για τους επαγγελματίες υγείας που δοκιμάζονται αυτές τις μέρες.

Το πρόγραμμα απευθύνεται στο σύνολο του ιατρικού, νοσηλευτικού και διοικητικού προσωπικού των Νοσοκομείων της χώρας μας και στοχεύει στην υποστήριξη των εργαζομένων όλων των βαθμίδων, προκειμένου να ανταποκριθούν αποτελεσματικότερα και ασφαλέστερα στη μεγάλη πρόκληση αντιμετώπισης του COVID-19 καθώς και στην υποστήριξη του οργανισμού στη διαχείριση της κατάστασης κρίσης που βιώνει.

Το πρόγραμμα “Thank Υou” εφαρμόζεται ήδη με επιτυχία στα Νοσοκομεία Άργους και Ναυπλίου.

Βασικά σημεία του προγράμματος θα είναι η πρακτική προσέγγιση μεθόδων αυτο-υποστήριξης και αποφόρτισης καθώς και ο εντοπισμός συμπτωμάτων burnout προκειμένου να επιτευχθεί η έγκυρη παρέμβαση και φροντίδα του ατόμου. Πρόκειται για ένα συνδυασμό μεθοδολογιών διαχείρισης κρίσης και διαχείρισης burnout. Επιπλέον, στην ομάδα διοίκησης δίνονται οδηγίες διαχείρισης κρίσης για την ομαλότερη λειτουργία του ανθρώπινου δυναμικού του οργανισμού στο πλαίσιο της γενικευμένης κρίσης που βιώνουμε λόγω της ανεξέλεγκτης εξάπλωσης του COVID -19 και στη χώρα μας.

Η υλοποίηση του προγράμματος για το κάθε νοσοκομείο, χωρίζεται σε 3 φάσεις ανά θέση ευθύνης με τη σειρά που αναφέρονται:
1η φάση: Συνάντηση 2 ωρών με την ομάδα διοίκησης  
  • εντοπισμός κρίσιμων παραγόντων διαχείρισης της κρίσης στο προσωπικό και αντιμετώπισης περιστατικών burnout σε επίπεδο ατόμων, ομάδων, οργανισμού  
  • σχεδιασμός συγκεκριμένου πλάνου διαχείρισης της κρίσης με υπολογισμό εναλλακτικών σεναρίων για την αντιμετώπιση του burnout
2η φάση: Εκπαίδευση 2 ωρών των προϊσταμένων και διευθυντών τμημάτων  
  • εντοπισμός κρίσιμων παραγόντων διαχείρισης της κρίσης καθώς και στην πρόληψη και διαχείριση περιστατικών burnout σε επίπεδο ατόμων και ομάδων
  • καθοδήγηση για διαχείριση συγκρούσεων καθώς και αποφόρτισης δική τους και της ομάδας τους
 
3η φάση: Εκπαίδευση 1 ώρας των εργαζομένων  
  • εντοπισμός κρίσιμων παραγόντων διαχείρισης της κρίσης  καθώς και στην πρόληψη και διαχείριση περιστατικών burnout σε επίπεδο ατόμων και ομάδων
  • καθοδήγηση για την αποφόρτιση τους 
Η εκπαίδευση θα συνοδεύεται με έντυπα οδηγιών που μπορεί να δοθούν σε όλους αλλά και δύναται να τοποθετηθούν σε εμφανή σημεία για το προσωπικό προκειμένου να λειτουργούν υπενθυμιστικά για την αποφόρτισή τους.
Ποιά τα oφέλη
του προγράµµατος
για τον οργανισμό;
  • Έμπρακτη φροντίδα για τους εργαζόμενους στη διαχείριση της κρίσης για τους εργαζόμενους
  • Έγκαιρη προληπτική παρέμβαση
  • Μείωση των συνεπειών του burnout στα άτομα και τον οργανισμό
  • Εξασφάλιση όσο το δυνατό καλύτερης λειτουργίας του νοσοκομείου σε κατάσταση κρίσης
Ποιά τα oφέλη του
προγράµµατος για τους
γιατρούς, νοσηλευτές,
διοικητικό προσωπικό;
  • Αποκτούν δεξιότητες για να διαχειριστούν αποτελεσματικότερα το εργασιακό άγχος και την κρίση λόγω COVID 19
  • Έμπρακτη στήριξη τους από τον οργανισμό για τη διαχείριση της κρίσης
  • Πρακτικές μέθοδοι δικής τους αυτοϋποστήριξης και αποφόρτισης
  • Αναπτύσουν την ψυχική τους ανθεκτικότητα στην αντιµετώπιση προσωπικών και επαγγελµατικών κρίσεων
  • Οι διευθυντές και προϊστάμενοι αποκτούν καλύτερη Καθοδήγηση στον εντοπισμό των συμπτωμάτων και την αντιμετώπιση του burnout στα μέλη της ομάδας τους καθώς και στη διαχείριση των συγκρούσεων
Γιατί να
συνεργαστείτε
μαζί μας;
1. Διαθέτουµε εµπειρία στο αντικείμενο και στο χώρο των επιχειρήσεων
2. Εχουμε κάνει αντίστοιχο πρόγραμμα στα νοσοκομεία Αργους και Ναυπλίου
3. Χρησιµοποιούµε µια ολιστική προσέγγιση
4. Είµαστε εξειδικευµένοι επαγγελµατίες
5. Αντιµετωπίζουµε µε Υπευθυνότητα και Συνέπεια τους συνεργάτες µας

Για την υλοποίηση του προγράµµατος τη συνολική ευθύνη και το συντονισµό έχει η Ελισάβετ Γεωργίου, Εργασιακή Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια, Διευθύντρια του Κέντρου BeYourself.
Το πρόγραµµα ΤΗΑΝΚ YOU µπορεί να προσαρµοστεί στις ανάγκες σας και να διαµορφωθεί σε περιεχόµενο και διάρκεια.